Najważniejsze informacje:

Wszystkie urządzenia marki VGATE funkcjonują z samochodami z silnikiem benzynowym od 2001 roku włącznie w górę, natomiast z silnikiem diesla od 2004 włącznie w górę.

Interfejs łączy się z samochodem poprzez gniazdo OBD2, które obowiązkowo się w nim znajduje.

Dla każdego z urządzeń zakres kompatybilności z samochodami podany jest na stronie produktu.

Do każdego naszego urządzenia dołączona jest instrukcja obsługi w języku polskim.

Każde urządzenie funkcjonuje z systemem Android oraz Windows. W przypadku chęci korzystania z diagnostyki na telefonie Apple iPhone z systemem iOS należy zakupić wersję urządzenia z Bluetooth 4.0

Na rynku istnieje wiele aplikacji diagnostycznych, które można bez problemu pobrać w Sklepie Play lub App Store. Wiele z nich jest darmowych jak np. CarScanner oraz w języku Polskim.

Wszystkie nasze urządzenia w połączeniu z aplikacją CarScanner lub działając samodzielnie są w stanie wykryć błąd/awarię silnika, podać jego przyczynę oraz skasować go.

Bardziej zaawansowane modele takie jak vLinker MC / FS / BM / FD w połączeniu z dedykowanymi aplikacjami dla poszczególnych marek pojazdów jak ForScan, Bimmercode, Bimmertool, OPLmonitor są w stanie przeprowadzać zaawansowane kodowanie, adaptacje i zmiany we wszystkich systemach samochodu.

Gdzie jest złącze OBD 2?

Jak wygląda gniazdo OBD 2?

TABELA PORÓWNAWCZA DLA WSZYSTKICH PRODUTKÓW
VGATE I VLINKER

CZY INTERFEJS BĘDZIE DZIAŁAŁ Z MOIM SAMOCHODEM?

Sprzedawane przez nas interfejsy to urządzenia uniwersalne współpracujące z niemal wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2.

Europa: od 2001 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla.

W przypadku urządzeń vLinker FS oraz FD/FD+/FD Wifi, które służą do obsługi samochodów marki Ford, Mazda, Lincoln oraz Mercury interfejs wspiera również 99% modeli po 2000 roku i około 92% modeli po 1996 roku.

CZY INTERFEJS BĘDZIE WSPÓŁPRACOWAŁ Z MOIM TELEFONEM?

Interfejsy BT3.0 współpracują ze wszystkimi telefonami z systemem Android oraz z urządzeniami z systemem Windows.

Do obsługi urządzeń z systemem iOS należy użyć interfejsów BT4.0 lub Wifi – działają one również z Androidem i Windowsem.

VR800 nie wymaga dodatkowych urządzeń.

vLinker FS współpracuje jedynie z komputerem lub laptopem z systemem Windows.

CZY APLIKACJA JEST PŁATNA I SKĄD JĄ POBRAĆ?

Na rynku istnieje bardzo wiele aplikacji z którymi nasze interejsy są kompatybilne.

Wiele z nich jest darmowych i dostępnych do pobrania w Sklepie Play na Androida oraz AppStore na iOS.

Przykładem może być CarScanner czy Torque.

Oczywiście istnieją też płatne aplikacje takie jak Forscan czy Bimmercode, które oferują szeroki wachlarz możliwości dla danych marek.

CZY INTERFEJS JEST PO POLSKU?

Do każdego naszego urządzenia dołączona jest instrukcja obsługi w języku polskim.

Jeżeli używana aplikacja ma dostępny język Polski to oczywiście wszystko będzie również w języku Polskim.

Przykładami aplikacji w języku Polskim może być:

Darmowy CarScanner lub dostępny na naszej stronie program polskich twórców SDPROG

ILE CZASU ZAJMUJE DOSTAWA? KIEDY OTRZYMAM INTERFEJS?

Wszystkie zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

Zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-2 dni.

CO JEŻELI ZAKUPIONY INTERFEJS NIE ZADZIAŁA JAK CHCIAŁEM?

Pamiętaj, że z naszej strony zawsze możesz liczyć na wsparcie.

Jeżeli masz problem z interfejsem proszę napisz do nas wiadomość i opisz na czym on polega – na wiadomości odpisujemy w dni robocze najpóźniej w ciągu 24h.

Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci go rozwiązać.

CZY INTERFEJSY POTRAFIĄ WYPALAĆ DPF?
Odczyt informacji i wypalanie DPF jest dostępny dla następujących silników/samochodów:

OPEL, Vauxhall, Chevrolet: 2.0 CDTI, A20DT, A20DTC A20DTE, A20DTJ, A20DTH, A20DTL, A20DTR, B20DTH, B16DTH
za pomocą aplikacji OPL Monitor
grupa VW: DETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA(*), CLHA, CXXB, CAYC ,CAHA, CXHA, DTTC, CDUC, CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD, DEUA, DAUA, DJGA, CXXA, DFEA, DBGC, CAYA, CRTD, DGDB, CUUA, DAVA, CKFC, CRCA, CGQB(*)(*) = częściowe wsparcie lub w zależności od wersji oprogramowania
za pomocą aplikacji VAG DPF
Ford: 1.6 Duratorq 2011-> (bez ECONETIC), 2.0 Duratorq 2011, 2.2 Duratorq 2011, 3.2 Duratorq 2011, 1.5 EcoBlue, 2.0 EcoBlue
za pomocą aplikacji Fdpf – DPF Monitor for FORD
Citroen, Peugeot: EDC15C2, EDC17C10, EDC17C10_BR2, DCM3.5, DCM3.5_BR2, HDI_SID803, EDC16CP39, DCM3.4, HDI_SID807_BR2, MED17.4.2, MM6LPB, MEV17.4_EURO4, DCM3.4P, HDI_SID807, MEV17.4_EURO5, MEV17.4.2, ME745, MED17_4_EURO5, SID201, DCM35_HY, J34P, MM6LP, ME749, MM6KP, EDC17CP42, EDC17CP11, MED17_4_EURO4, V46, DCM6.2, ME747, DCN2, V34.1, V46.21, EDC17C60, MED17.4.4, S2000PM2, MEVD17.4.4, VD46, V34.4, S2000P, SID801, ME7.4.4, ME749_EC5, M7.4.4, V46_6, V46_52, V34.3, DCM71v5, MD1CS003
za pomocą aplikacji FAPlite Citroen/Peugeot OBD2

BMW: E60, E83, E81, E87, F10, F30, F25 / M47N/M57N

za pomocą aplikacji bimmer-tool

Fiat: 500 1.3 1.6, 500L, 500X 1.3 1.6 2.0, Panda 1.3 1.9, Bravo 1.6 1.9 2.0, Croma 1.9 2.4, Doblo 1.3 1.6 1.9 2.0, Ducato 2.0, 2.2, 2.3, 3.0, Idea 1.6, Linea 1.3 1.6, Sedici 1.9 2.0, Stilo 1.9, Ducato 2.3, Egea 1.6, Fiorino 1.3, Punto 1.3 1.9, Punto Evo 1.3, 1.6, Grande Punto 1.3 1.6 1.9, Idea 1.3 1.6 1.9, Qubo 1.3, Strada 1.3, Tipo 1.3 1.6, 2.0, Toro 2.0, Freemont 2.0

Alfa Romeo: 159/Brera/Spider 1.9 2.4 2.0, Giulietta 1.6 2.0, Giulia 2.2, Stelvio 2.2, MiTo 1.3 1.6

Lancia: Delta 1.6 1.9 2.0, Musa 1.3 1.6 1.9, Thesis 2.4, Delta 2014 1.6 2.0, Ypsilon 1.3

Dodge: Journey 2.0, Dodge Neon 1.3 1.6

Jeep: Cherokee 2.0, Compass 1.6, 2.0, Renegade 1.6, 2.0 / Suzuki: SX4 1.9 2.0 DDi

za pomocą aplikacji DPF Monitor – Fiat, Alfa Romeo

CZY INTERFEJSY WSPÓŁPRACUJĄ Z SAMOCHODAMI ELEKTRYCZNYMI?
Interfejsy z serii iCar są w fazie rozwoju kompatybilności z samochodami elektrycznymi / hybrydowymi, natomiast urządzenie powinno współpracować w większości przypadków.
Natomiast urządzenia z serii vLinker MC są w pełni przygotowane aby działać z tego typu samochodami oraz obsługują dedykowane im aplikacje.
CO Z BŁĘDAMI ABS, ESP, PAS BEZPIECZEŃSTWA I PODUSZKI POWIETRZNEJ?

Jest to dodatkowa funkcja, którą użytkownik wykonuje w pełni na swoją odpowiedzialność i nie jest dostępna dla wszystkich pojazdów.

Natomiast w niektórych modelach i markach będzie to możliwe za pomocą aplikacji darmowej CarScanner lub płatnej SDPROG. Tutaj w związku z bardzo dużą zmiennością należy już sprawdzić kompatybilność we własnym zakresie

Dla marek BMW, FORD, MAZDA, OPEL, ALFA ROMEO i FIAT funkcja ta będzie dostępna w płatnych programach kolejno: BimmerLink, Forscan, OPLMonitor, AlfaOBD, Multiecuscan wraz w połączeniu z interfejsem z serii vLinker. 

Seria iCar nie daje w tej sytuacji pełnej kompatybilności.
CZY INTERFEJS DZIAŁA Z RADIAMI SAMOCHODOWYMI Z ANDROIDEM?
Nasze urządzenie jest kompatybilne z około 80% radiami, niestety pozostałe 20% nie będzie działać z powodu niekompatybilności modułu i nie ma na to sposobu.
Najlepszym rozwiązaniem będzie przetestować to we własnym zakresie, jeżeli nie zadziała oferujemy pełny zwrot pieniędzy.
DLA JAKICH MODELI DOSTĘPNE JEST KODOWANIE W APLIKACJI CAR SCANNER?

Volkswagen, Audi, Skoda, Seat MQB platform:

Audi A1 Mk2, Audi A3 Mk3, Audi A3 Mk4, Audi TT Mk3, Audi Q2, Audi Q3 Mk2, Cupra Formentor, Jetta VS5 (China), Jetta VS7 (China), SEAT Ibiza Mk5, SEAT León Mk3, SEAT León Mk4, SEAT Arona, SEAT Ateca, SEAT Tarraco, Škoda Kamiq, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Octavia Mk3, Škoda Octavia Mk4, Škoda Scala, Škoda Superb B8, Volkswagen Arteon, Volkswagen Atlas / Teramont, Volkswagen Bora (China), Volkswagen Caddy Mk4 , Volkswagen Golf Mk7, Volkswagen Golf Sportsvan , Volkswagen Golf Mk8 , Volkswagen Jetta MK7 , Volkswagen Lamando (China), Volkswagen Lavida (China), Volkswagen Passat Mk8, Volkswagen Passat NMS (Chinese second generation), Volkswagen Polo Mk6, Volkswagen T-Cross, Volkswagen T-Roc, Volkswagen Tayron (China), Volkswagen Tharu/Tarek (China, Americas), Volkswagen Tiguan Mk2, Volkswagen Touran Mk2, Volkswagen Viloran (China)

Volkswagen, Audi, Skoda, Seat MLB-EVO platform:

Audi A4 B9, A5 B9, etc. (2016+)

Volkswagen, Audi, Skoda, Seat PQ26 platform:

Volkswagen Polo Mk5 Facelift (Typ 6C, 2014–2018), Škoda Fabia Mk3 (Typ NJ, 2014–teraz), Škoda Rapid (2017) (2017-2019), Skoda Rapid MY 2020+, Volkswagen Polo-Sedan MY 2020+

Volkswagen Touareg NF FL (2015-2018)

Volkswagen Tiguan I FL (2013-2018)

Hyundai/Kia z magistralą CAN.

Mitsubishi Outlander II, XL, III:

Reset degradacji oleju CVT.

General Motors (Opel, Chevrolet, Vauxhall, Holden) z magistralą CAN:

Reset przypomnienia o serwisie

General Motors (Opel, Chevrolet, Vauxhall, Daewoo) z Sirius D42 ECU:

Reset adaptacji przepustnicy

Nissan:

X-Trail T31, Teana J32 with CVT JF011E:  Reset degradacji oleju CVT. (eksperymentalny tryb)

Renault/Dacia:

Obsługiwane jest kodowanie kilku modeli. Lista dostępnych kodów zależy od modelu samochodu i poziomu wyposażenia.

Toyota:

Obsługiwana jest z kodowaniem magistrali CAN. Lista dostępnych kodów zależy od modelu samochodu i poziomu wyposażenia.